bmwdude Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Orginal m3 bak fanger vurderes solgt på grunn av ny fanger!! KAN BYTTES i en rieger bak fanger eller noe annet du har å tilby, allt av fancy deler til e36 er jeg interesert i BUD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Den er fri for skader? Hekkinnstatsen følger også med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 hekkinnsastsen følger med ja. Fangeren skal være grei denn KAN BYTTES i en rieger bak fanger eller noe annet du har å tilby, allt av fancy deler til e36 er jeg interesert i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Byr 1000. Må jo begynne et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Slenger meg på jeg 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 sjekk pris på ny å gi et normalt bud? Minste pris 2000kr......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 2000 er budet på nå!! muligens denn heldige henter denn i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå