sh0rty^ Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Noen som har en formening om glassblåsing av stempel? Hadde vært greit å fått spora til ringene ordentlig rene, før jeg bytter ringer. Skulle mene det skulle gå bra? mvh Lars O
Jan e34 Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Det går bra å glassblåse med lavt trykk. Fikk gjørt det på veteran MC'en, av en som har holdt på med veteraner i 30 år.
propan Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Du sandblåse de fra nederste ringen og opp,samt inni. Du må IKKE blåse nedover på stempla.
Jan e34 Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Du sandblåse de fra nederste ringen og opp,samt inni.Du må IKKE blåse nedover på stempla. Sandblåser du stempelet blir det garantert ødelagt
propan Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Nei,er utstyr til dette. Jeg fikk ett motor firma i byen til å SAND blåse mine fra nederste ring og opp. Dette er litt viktig at gjøres riktig hvis ikke blir det for stort gap for ringene,så jeg gjorde det ikke selv. Fra ringene og ned skal det være glatt,er en ruhets verdi som skal være riktig her. Ikke moro å sette i ett stempel som har ruhet som ett 1000 korns sandpapir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå