Gå til innhold

Rust


K.T
 Share

Anbefalte innlegg

Det er eit anna stoff en tectyl som skal "ete" opp rusten, men hoksa ikkje kva det heitte... Men det skal funke ganske bra ifølge folk som har prøvd det!

Har sett et stoff som heter Rust Buster. Hørtes ut som det var for godt til å være sant så jeg gikk forbi.. Var vist en slags gelè man smurte på, venta i 10 min og tørket av.. Minner meg om sånn rengjørings-reklame.."philip BANG" hehe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Rust Eater av turtlewax og den er ganske fin! Sleit litt med rust nederst i hjulbuer om sommeren pga. steinsprut og bestemte meg for å teste Rust Eater for å sjekke om det virka. Jeg smørte på et lag (er gjennomsiktig med klumper) og venta 15 min for så å gjøre det igjen. Deretter tørket jeg av og rusten var borte. Grunnet og lakket med tectyl og nå er det rustfritt og fint fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tectyl gjør det verre hvis det er det eneste som blir gjort,bare så det er sagt.

Forskjell på å fjerne rust og skjule :wink:

Dersom han skrape det heilt ned å zinke det før han legge på tynnstoff med tectyl og litt tjukkstoff utigjen på det igjen, så vil det bli meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...