Maxxsonics Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 ja, som overskriften sier, så braker det løs imorgen! gleder meg som en unge, men selfølgelig har jeg blitt noe JÆVELI forkjølet så vet ike om d blir noe rally på meg! men resten av dere, kommer dere??
Lien Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Jeg ser sjarmen i at Norge skal ha rally, men jeg klarer bare ikke se sjarmen i å stå i skogen å hutre for å vente på en bil man får sett i akkurat 3 sekunder.
Gunnar Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Nei, har litt problemer med det jeg også, men tror nok det er noe annet når man først er der. Har kun sett baneløp før. Uansett er det jo bare å kle seg godt, så er det faktisk helt ålright å være ute i skogen. Kan vel ta med seg litt varm drikke og fyre bål, så er det bare å kose seg i skauen..
Viko Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Nei, har litt problemer med det jeg også, men tror nok det er noe annet når man først er der. Har kun sett baneløp før.Uansett er det jo bare å kle seg godt, så er det faktisk helt ålright å være ute i skogen. Kan vel ta med seg litt varm drikke og fyre bål, så er det bare å kose seg i skauen.. Og en stor fordel å stå på en trygg plass..
bzzlink Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Jeg kommer Lien: Det er ikke snakk om å hutre å fryse, men å ta en dag ute i skogen og brenne bål grille pølser, og kanskje knerte en liten Jäger Rally Sweden forrige helg: Ja det er etappen som du ser i forgrunnen, sitter midt i en 5 venstre sving, hvor de tømmer 6 giret før de stiller opp bilen heftig!! (ja vi sitter i innersving)
Maxxsonics Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Skrevet Februar 10, 2006 vært genialt vær og føre idag, Henning Solberg leder så får tro det holder seg til imorgen også! blir kjempe gøy dette! kom igjen folkens, kom dere ut av sofaen og kom til hedmark å se på rally!! dette blir utrolig gøy!!!
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Reiser kl 04.00 i morgen.. Passa sikkelig bra at jeg har kasta opp, er forkjøla og har vondt i huet nå da.. Morro.. Men Rally blir det!
Maxxsonics Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Skrevet Februar 10, 2006 jævla forkjølet og sår hals tidligere i uken jeg også.. men satt å små drakk litt bar whiskey igår, så den såre halsen er nesten borte. så nå blir det rally ja!! blir ska vi sitta på hytte taket å drikke øl!
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 jævla forkjølet og sår hals tidligere i uken jeg også.. men satt å små drakk litt bar whiskey igår, så den såre halsen er nesten borte. så nå blir det rally ja!! blir ska vi sitta på hytte taket å drikke øl! Hehe.. Synd jeg ikke kan prøve den løsningen..
NSS Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Noen som har nettside? Eller er det noen som vet hvilken plass kollevold ligger på?
ehrnst Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 ah, nå er jeg kommet hjem etter en dag på skogen. Dro faktisk hjem-i-fra kl. 02.20 i natt...... noen med bilder?
Maxxsonics Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 akkuratt hjemme igjen nå jeg, dæven dette var slitsomt! alfor mye alkohol på fredag! huff og huff!! det tok livet av rally se ingen får meg på lørdag! men fikk da med meg en del! var veldig artig da!ehrnst jeg tok noen bilder.. men har ikke sett så nøye på de enda men tror de er sinnsykt dårlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå