BirgerBjelland Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Er det noen som kan forklare meg enkelt og greit kossen eg kobler msd coilene mine til haltechen e6k også dyser? Mvh Birger
BirgerBjelland Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 nei det er ikke det.det er dei hakket nyere tro eg.ligner ikke men kan vere att ledningene er like..er det 4 ledninger som kommer ut i fra hver av di?? 2 kvite og 2 svarte
BirgerBjelland Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 ja det var dei på det nederste bildet du sendte
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 ingen som vet?? Du må ha deg en MSD DIS-4. Den kopler du mellom Haltechen og coilene. Da funker det.
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 har du coilpakke med 3 dobble coiler? dette brukte jeg og funket meget bra. Han har som han skrev i begynnelsen: 3 stk seperate doble MSD coiler. Men uansett så svarte du ikke spørsmålet hans... For at han skal få liv i coilene så må han ha en DIS-4 eller lignende. Du fekk heller ikke liv i coilene dine, du måtte jo inn med en tenningsmodul mellom Haltech og coilpakke - remember?
BirgerBjelland Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 ja men har tennings modulen som trengs for og koble 3 stykk dubble coiler til på haltechen.er en bosh tenningsmodul som står i monterings anvisningen til haltech.men lurte på ka og kossen ledningene skal kobles.om noen har gjort det og har det nerskrevet eller noe?? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå