TorErling Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Skal det være lys der som som jeg har ringet ut? og visst det skal være lys der, hvordan i skifter man da pærene?
M6 Bjørn Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Det skal være lys ja...vet ikke helt hvordan man kommer til,men prøv kanskje å vippe ut bordcomputeren eller stereo`n og se om du kommer til da.
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Der skal det vere lys ja. Det med tåkelysa dine er det berre å ta eit flatt skrujern å tvinge ut heile "plata".. Må nok skifte brytar for å få lys... Eg har ikkje klar å opne den Der med reguleringa av varme er det litt verre. Har heldigvis ikkje måtte skifte lys der enda. Men vil tru at du må ut med cd spelaren og computeren for å komme til.. Du kan eventuelt prøve å "dra" ut reguleringsbrytarane og sjå om du får vippa ut plata, men eg har ikkje peiling om det går ann..
Kenzuke Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Jeg har skifta lys der hvor du stiller varmeapparatet på en E36, å da var det bare å rykke ut de runde bryterne (ta bare ut alle tre om det går) å skru ut 2 eller 4 stjerneskruer så har du en liten pære inni dær som gir lys til alt.. Vet ikke hvordan det er på e34, men slik gjøres det på e36 ...
TorErling Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Skrevet Februar 11, 2006 Har skiftet lyspære på E36 en gang, og det var lett. men på E34 er det anderledes , desverre ... må ut med hele "varme apperatet" men, jeg får det aldri helt ut .. det noe som holdet det fast, og det utrolig vansklig å få av alle ledninger og vaiere så utrolig dårlig plass baki der
Mack10 Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 kan noen sende meg nr eller hvilken pære det skal være inni der?? Jeg klarte og knuse den lille pæren.. Please PM meg..
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe mer knotete på E34 enn på E36 men.. Er du sikker på at det ikke sitter skruer på baksiden av reguleringsbryerne?
RenZor Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Det står 1 stk lyspære midt bak de 3bryterne. Du må først ut me stereo, så vipper du ut klokka med en bryter på venstre side av klokka. Deretter må du kople fra wirene til varmeapperatet. Når det er gjort skal du klare å dra ut hele varmeapperatet. Akkurat hvordan det var festet husker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå