Lien Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 Bilen tok til å bråke noe sinnsykt fra servoen i dag siden det var så kaldt. Veit at det vanligvis er at det ikke er nok olje på servoreservoaret, men det fylte jeg opp før snøen kom. Har alltid hatt bråk de 2-3 første sekundene men i dag varte det i 5 min +.. Er dette tilfeldig eller er det noe den driver å brygger på?
Lien Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Skrevet Februar 11, 2006 Det er ikke reimskriking.. Det er nok pumpa høres det ut som, og jeg kan høre lyden godt ute ved hjulene..
Anne Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Bilen tok til å bråke noe sinnsykt fra servoen i dag siden det var så kaldt. Veit at det vanligvis er at det ikke er nok olje på servoreservoaret, men det fylte jeg opp før snøen kom. Har alltid hatt bråk de 2-3 første sekundene men i dag varte det i 5 min +.. Er dette tilfeldig eller er det noe den driver å brygger på? Prøv med et oljeskifte på servoen. Blir mye metallspon og dritt i oljen etter en stund. Hjelper ikke dette, kan du jo bare skifte til en ny servopumpe. Men det er verdt et forsøk å skifte olje først. Men det er mere vanlig med en 5min lyd fra dynamo og strammehjul register når det er kaldt, eller er det kanskje fra vannpumpa? Disse lydene er ganske like...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 Nei det er ikke fra registeret for det er nylig overhalt. Dynamo kan det jo være. Kan jo ta feil av hvor lyden kommer fra. Har derimot ikke merket noe mer etter denne ene gangen, og det har jo vært KALDT de siste dagene så tror det bare var influensa på den servoen min. Får heller ta et oljeskift etterhvert. Takk for hjelpa!
en325ic Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 har hyling fra pumpa når jeg har ratta helt over, men d skal være d! tru d eller ei...
M3Compact Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Uler i servoen når det er lite veske. Jeg har akuratt overhala tannstanga mi med rep sett. Lurer veldig på om den ble tett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå