Lien Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Noen som kjenner til denne? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1006008 Så meget gjennomført ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 den var fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Den va F*** meg fin! Steike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Den er grom den bilen ja. Har et par kompiser som kjenner han skal selge den da. De mener på at bilen er meget gjennomført. Strøken er den i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Kan forresten prøve å få søskenbarnet mitt til å snakke litt med eieren hvis du er interresert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Er ikke sikker på det, men det er fristende Spørsmålet er om det sitter original motor med turbo eller om han har byttet ut den med en annen motor? Er den godkjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 MMMM.. Har lyst på ein slik ein! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Jeg har mine tvil om den er godkjent jeg da. Det er Rauma kommune vi snakker om her da, å der er egentli "alt" lov.. Det går jo også en 322Ti der å da, det er en 325 med Coswoth motor nedi. Men BTW. Det er en sekser som står nedi der da, men vet ikke helt hvilken motor det er da siden det står -92 modell motor der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Ja jeg stussa litt på dette selv. Er jo litt dumt hvis han har tatt ut M30 motoren og satt inn M50 turbo motor syntes jeg da.. Hadde den vært original M535i den standen hadde jeg slått til med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Lurer på om han her har kjøpt OlaM535 sin E28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Nope, det er ikke samme bilen. For denne kom på veien i Rauma våren i fjor. Mens OlaM535 sin ble godkjent i høst. Å Ola er vel fra Surnadalen eller noe slik hvis jeg ikke tar helt feil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Fikk mail fra selger i dag og det viser seg at bilen ikke er godtkjent med turbo, noe som egentlig ikke var noe bombe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå