Gå til innhold

xenon til e36

325demon
 Share

Anbefalte innlegg

Bare husk at du må ha lyktespylere og automatisk høydejustérbare lys for at dette er godkjent!

Har du lyktespylere så kommer Hella sine sett med aut. justering og TÜV-papirer så de skal være 0-problem å få godkjent. FK sine lykter med ett (evt. to) sett HID-pærer fra Dybvik Trading gjør samme nytten, koster en brøkdel og er MYE penere å se til. HID-pærene nappes ut på 3 minutter ved EØS-kontroll. Det kan anbefales på det sterkeste da E36 ikke akkurat har verdens beste lys fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: blir det bimmer på deg snart igjen, iSmannen?

Så snart de kvitter seg med Chris Bangle ;) Jeg får vedlikeholde BMWCCN-medlemskapet i tilfelle jeg ombestemmer meg. Skulle så gjerne sett BMW lage en PEN bil med plass til MYE ting i bagasjen. E61 blir dessverre for dyr/liten samt mangler mye på designet i forhold til andre merker, dessverre.

Er det slik at man får en kratig bot hos onkel hvis man blir tatt med xenonkit på E36 siden det ikke er godkjent?

KUN om det er i teknisk kontroll med "sakkyndig" fra en Trafikkstasjon (Biltrangsynet). Politiet har INGEN teknisk kompetanse og kan kun pålegge deg en kontroll på en Trafikkstasjon. Bøter er bare tull og oppspinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...