Ole@Automote Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Nå har jeg kjøpt meg maskin, til å skjære ut logoer og skrift. Var svin dyr, men tror det er verd hver ei krone. Kan også skjære ut div streemere og tribals. Venter bare på programvare og råstoff så er jeg i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Tar på deg svart arbeid du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 hmm... Svartarbeid i alle farger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Trenger nytt opplag med rettvendte www.bimmers.no-merker, så hvis du fikser god pris kan det være interessant.. Hvis ikke blir det nok å bestille fra de jeg brukte sist. Evt. sjekke litt rundt og se hva slags priser forskjellige byråer kan gi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå