Bøen Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Har liggende en fin bakre potte til 318i, 300,- Mobil 90078330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 siden du la ut mobil nr. så renger jeg med at du ikke svarer her men hvordan er kvaliteten? brukt lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 Joda svarer jeg. Potta stod på et vrak jeg kjøpte, vet ikke km stand til denne men bærer preg av å være byttet nylig. Lakk utvendig er ikke brendt. Kan sende et bilde på mail om du sender en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 send meg også oslo_cup@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Her ser dere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå