Bøen Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Har en bakre potte til E36 318 eller 320. Simons trimmepotte, litt skadet. Er fin for den som gidder og rette litt på den, ene stussen er litt skadet. Kr. 500,- Mobil 90078330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Har du et bilde av potten/skaden kanskje..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Ja skal ordne bilde, glemte det igjen i verkstedet i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Må sende bilde på mail. Gi meg adressen så sender jeg bilde. Eller hvordan i all verden får jeg det inn her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Her er et bilde som viser litt. Ene røret har en bulk og ved det ene festet er en bulk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Er potten tilpasset 320/325 eller er den universal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det går vel heller på at potten er tilpasset motorytelsen, skulle jeg tro. Tror da ikke Simmons lager universalpotter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg må innrømme at jeg kjenner ikke denne potta skikkelig. Stod på et vrak jeg kjøpte, og har fått seg en smell under også. I tillegg til at fester er halvt avrevet. Selger den rimelig om noen kan gjøre noe selv for å få den til og passe. Ser for meg ut til at den kunne passe bedre på 325 i og med det er dobble rør, og den overgangen er bare noe som er satt på til enkel rør system. Skal se nærmere etter om den kan passe til 325.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 den passer ikke til 316 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 trur ikke den passer 325 for dem er doble nesten hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå