Bmwfanatic Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Sorry om jeg lagde en tråd som ligner 100% på den andre som allerede ligger her, men kom nå på dette, og vil ikke forpeste tråden hans Så.. Jeg også har 4x el vindusheiser til e28, med 6 originale brytere.. Sitter også farget glass i dørene, og de er shadowline.. Om det var av intresse.. Kan jeg få bud på alt sammen? Kan frakte dem en liten stubb, men ikke over land og strand.. Og før noen spør, jeg vet ikke om de passer i e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Mye sker du ha for det a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 ikke mye, sleng inn ett bud.. hadde jo tenkt å bruke det selv, men jeg vet det, att det blir jo aldri noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Er dette snakk om komplette dører? Har du ledningsnettet inni bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kan godt være snakk om komplette dører ja, eller uten.. trenger egentlig ikke dørene.. jeg har nok ledningsnettet, men syns det så litt "hjemmemekk" ut, så velger nesten å si att det selges uten ledningsnett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 OK... Hvordan er det med rust på de dørene? Jeg trenger rustfrie dører til min B9, skjønner du... Grønne eller brune vinduer i dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 dørene er greie, men kan sjekke nærmere, ikke noe stort jeg vet om... rutene er grønne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 bumpetibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Tro om disse vindusheisene går ann å fixe noen fester til, slik at jeg får de til å passe i en 1979mod E23 728i?? I prinsipet ikke så ekstremt ulike biler/dørtrekk, og vindusmekanisme.. Hva skal du ha for KÙN vindusmotorene, og bryterne til disse, samt ledninger og slikt som hører med? Er meget intressert, da jeg har planer om å bygge om til elektriske vinduer i E23`n.. Men så har jeg ikke så mye penger for øyeblikket, så du får komme med en pris, så får jeg vurdere dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 jeg har ikke ledningsnettet, for det var hjemmelaget .. desverre.. hehe.. men brytere, og det andre har jeg.. 500? Er det rimlig da? Ser du bor i tromsø.. blir vel en hundrings i frakt og kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 500 hundre høres greit ut! Frakt går via oppkrav hvis jeg kjøper av deg.. Men selve ledningsnettet er vel meget enkelt å lage går jeg utifra? Ikke noe releer, eller slikt? Bare å strekke ledninger mellom brytere, og motorer samt strøm og sikringer? Du har ikke bilde av hvordan selve bryterne ser ut? ikke noen stygge sår, eller merker? Hvis delene er i grei stand, og at det kun er ledninger jeg trenger å strekke opp for å få de til å fungere, så skal du ikke se bort i fra at jeg kjøper av deg! Skal bare sjekke litt rundt på nettet, å se om de er i nærheten ved å passe, eller i det minste at det ikke er så mye styr for å få de til å passe på vindusmekanismen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusE28 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg tar vindusheisene komplett med vinduer også. byr 600. pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå