jørn_318i Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 ønsker å kjøpe felger til bmw`n min og gjerne med dekk vis det er noen som skal kvitte seg med det for en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 jeg har orginale alu felger til bilen som jeg skal kvitte meg med vis det er noen som er interesert i det også, får desverre ikke lagt ut bilder av dem men kan sende de på mail da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 ønsker å kjøpe felger til bmw`n min og gjerne med dekk vis det er noen som skal kvitte seg med det for en rimelig penge. Jeg har en sett med 18", 18x8,5 foran og 18x10 bak Men det satt på en E36,og subbet mye så dekkene er ikke brukbar. Ta kontakt ved interesse. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 det var ikke helt slike felger jeg hadde tenkt meg men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå