Peoplez Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Hei har en 2002. e39. og har litt problemer med dugg i venstre framlykt. Har fått fjernet det nå ikveld, men det går noen dager so dugger det igjen! NOen som har et tips til kva eg kan gjer?
Dr_S Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 LUFT! Kjør noen dager uten lokket bak lyktene, der pærene sitter. Er ikke 100% sikker på hvordan det ser ut baki der på E39. Men kan også komme dugg der hvis pakninger er gåene. Kjører du mye med tåke+park?
Jan e34 Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Smør pakningen med sillicon eller vask den i frostvæske
gosh Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Hadde akkurat det samme med bilen til fattern.. gjorde akkurat det som Jan e34 har nevnt ! 110% duggfritt nå ! Smør pakningen med sillicon eller vask den i frostvæske
Diesel power Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Siden du har en 2002 modell, er det jo reklamasjon. Har ingenting med garanti å gjøre. Snakk med BMW, og de fikser sikkert. Å bore hull kan man gjøre på eldre biler, da det reduserer lyset på sikt. Reflektoren blir ikke så blank som den skal være. Korroderer, og det er ikke kjekt. (det matt gråe belegget er korrosjon, faktisk)
JJ_Cool Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Jeg kjøpte nye lys til min E39 =)))) gikk vekk med en gang... hehe... Prøvde ikke trikset med frostvesken, men tror jeg har prøvt alt annet, det det virket ikke.
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Eller bare kjør med lokkene oppe i bakkant av lykta. Kan nok resultere i korrosjon på sikt, men gjør som meg; ikke ta sorgen på forskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå