Golden Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Er en '85 modells 318 Spillern min var døds, så tok jeg den ut, og tok strøm fra varselsblinker knappen, for den funket ikke pga den ikke fikk strøm. Satt den inn igjen og kjørte videre Så skulle jeg til jobb dagen etter, og nå får jeg ikke det til å blåse opp på ruta De som har sett knappene på e30, det er en til frontruta, en rett frem og en ned på bena Og det som er er at den til knappen til frontruta går frem og tilbake, men det virker som den ikke er koblet til noe og at den ikke "åpner" luka til ruta Den knappen i midten får jeg dratt halvveis, mer enn det går ikke Den ned til bena funker helt fint Er da seff den jeg trenger minst av de 3 alternativene som er den eneste som funker Noen som vet hva problemet kan være?
Trond E. Gärtner Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Er vell wirer som er festet i. Du bør nok demontere å se om du har kommet borti disse wirene. Kan ha hoppet av, eller ligge i klem etter demontering av spilleren.
2RE_Racing Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 ja da har du klart å vippe av wiren. Men de er festet med klips, og er veldig vanskelig å få på slass uten å demontere hele panelet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå