Gå til innhold

VURDERES SOLGT: 520i e34 1989


locktite
 Share

Anbefalte innlegg

Selger eller bytter bmwen min da doningen er for lang for og gå inn i garasjen etter at jeg monterte el-port i garasjen. Alle bud over 30 vurderes. Kan selges med skinn-innt for rett pris. Godkjent med felgene i vognkort. 280k. Sebring eksos. Etter og ha modda veggen i garasjen går bilen nå inn :)

966278-bilde2-picture007.jpg

966278-bilde4-picture014.jpg

966278-bilde1-picture004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er litt int, hvor står bilen? og prisantydning med det skinnint? noe annet utstyr?

kom gjerne med mer info om bilen!og fler bilder

Bilen står i oslo. 35k med skinnint. Dette er elektrinsk. Kan og få med grei stereo for et lite tilegg (rockford fosgate 3002 monoblokk og 2x10" sub,dls i hattehylla og blaupunkt compo set fremme. Noe spessielt utstyr har den ikke. Soltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er litt int, hvor står bilen? og prisantydning med det skinnint? noe annet utstyr?

kom gjerne med mer info om bilen!og fler bilder

Bilen står i oslo. 35k med skinnint. Dette er elektrinsk. Kan og få med grei stereo for et lite tilegg (rockford fosgate 3002 monoblokk og 2x10" sub,dls i hattehylla og blaupunkt compo set fremme. Noe spessielt utstyr har den ikke. Soltak.

oki :wink: skal tenke litt på det, prøv og skaff et bilde av skinnsetene å da ;) er det dørtrekk og hele pakka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så mange som forhånds dømmer biler på telefon!! Ringte en "bmw spessialist" i sta. E34en var bare noe jævla rakkel. Idiot!! Hvorfor ringe...

Haha... jaja.

E34 går jo for å være noe av det bedre, bare går og går og går.

Stabile og gode biler.

Jeg har hatt 2, og er kjemepfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...