Gå til innhold

Skifte vindusheis på e36 coupe '92 mod


Aracna
 Share

Anbefalte innlegg

Mitt vindu på venstresiden har fusket siden jeg kjøpte bilen, dvs at jeg må trykke 1000 ganger på knappen for å få det ned etterson det bare senker seg ca 3 cm om gangen, samme når det skal opp. Men det fungere ellers fint med tanke på at det senker og hever seg når jeg åpner og lukker døren.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med bytting av heismotor? Er det mye jobb? Er det eventuellt andre ting jeg burde skjekke før jeg skifter ut hele motoren?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega hadde dette problemet. Feilen var en ring på akslingen til heismotoren som hadde glidd ut av posisjon. Mener det var bare å presse den på plass.

det er helt riktig at det er ringen for gjør at vindu bare går tre cm om gangen. det du kan gjøre er lage et spor så at ringer ikke detter ut av spor eller bytte el,vindu motor. motor får du tak i billig, her inne i kjøp og salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega hadde dette problemet. Feilen var en ring på akslingen til heismotoren som hadde glidd ut av posisjon. Mener det var bare å presse den på plass.

det er helt riktig at det er ringen for gjør at vindu bare går tre cm om gangen. det du kan gjøre er lage et spor så at ringer ikke detter ut av spor eller bytte el,vindu motor. motor får du tak i billig, her inne i kjøp og salg

Eller bruke Loctite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...