Gå til innhold

Rial Le mans 19" m\dekk selges


tmp
 Share

Anbefalte innlegg

Selger mine Rial Le mans, helt strøkne til bla e39. Sitter nå på en e39 528ia touring. Kan sende bilder pr mms om intresse. Dekkene er 245/35-19, og 275/30-19, og ble kjøpy nye sent i høst, merke, falken. Selges bud høyeste bud over 12000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tros alt en meget høy pris... jeg tenker du får bedre respons om du senker den noen tusenlapper. Man får nye sånne felger med nye dekk til mindre enn du skal ha for et sett brukte... Ikke samme dekk dimensjon men det er det ikke menge som bryr seg med.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, da må jeg nesten få hvite hvor det er. Kjøpte dekk av en kompis som driver dekk-firma, og jeg betalte 12000kr, kun for dekkene. Selvsagt har jeg kvittering på det. Så noe mye går jeg nok ikke ned, da har jeg heller felgene, men takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big-Wheels solgte sånne felger med 235/35 dekk i hele fjor til 11990,-..... Dette er ikke ment for å ødelegge tråden din bare som en lite opplysning... Det er selfølgelig dyrere/bedre dekk på de du har men jeg personlig ville da heller kjøpt nye felger/dekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...