Gå til innhold

SOLGT!


Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :D Forstår at folk mener cupwingene blir i drøyeste laget, men det er jo smak og behag når det kommer til det aller meste med bil :) Cupwingene er jo veldig enkle å ta av, de er festet med skruer med muttere på i fangeren, etthvert nek klare å ta de av :P Lyktelistene henger på med dobbeltsidig teip, så dette er også en enkel operasjon om noen ønsker å mikse litt der. Greit med fleksibilitet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv pris og stiv pris, det er de 325en ligger på fra den modellen, det er dyre biler enkelt og greit :) Jeg hadde ikke forlanget så mye om det ikke var for bilens stand. Til å være 15 år gammel og til å ha kjørt 226 000km, så er det helt utrolig hvor strøken bilen er. Lakken har selvsagt skjønnhetsskader som tegn etter steinsprut, men ellers er bilen helt nydelig med tanke på alderen.

Den har også de siste 18mnd blitt påkostet rundt 30.000kr, en god del kronestykker med andre ord :)

Til deg som lurte på hvilke Bilstein dempere det var; Kan det stemme at det er Bilstein Sport? Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det, jeg fikk en anbefalelse av den lokale mekanikeren når jeg skulle senke bilen og bytte dempere. De kostet hvertfall 8500kr inkl. senkefjærer fra H&R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den der bilen!!

Om jeg får lappen som planlagt ( om 20 dager) så kjøper jeg den da! :D

Men du sier jo at kjøpet haster, så du er vell ikke villig til og vente sååå lenge :? ( *håpe du ikke får solgt den før 20 mars* )

Men som sagt, sender mail i midten av mars og hører om du har solgt den eller ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...