Gå til innhold

Top Gear - Winter Olympics

mnesby
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne? Vet det var oppe noe tidligere angående hopping med Mini i Lysgårdsbakken. Kappkjøring i Vikingskypet mellom nye Jaguar og Eskild Ervik. Kjøring på islagt vann mellom Landrover Discovery og Jaguar. Bilskytingkonkurranse mellom Audi Q7 og Volvo XC90 + mye mer.

Nå er programmet sendt og tilgjengelig her:

http://static.thex.org/downloadx/3443899.x/top.gear.winter.olympics.ws.pdtv.xvid-gothic.%5BVTV%5D.avi.3443899.TPB.x

Mye morsom kjøring her. Lo godt under flere av seansene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Laster ned nå men gikk noe tregt. får se den i morgen :?

Syns Top Gear er noe med det beste bilprogrammet som sendes.. :)

Clarkson disser jo alt og alle han ikke liker. har ikke vansker med å fortelle det heller :P i motsetning til Jan Erik Larsen som digger ALT av biler han tester... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for øyeblikket er min status slik!

Inn: 60kb+/-

Ut: 3kb+/-

Dette fordi jeg laster og seeder flere ting samtidig, OG... jeg deler linja med 2 andre pc'er også! :(

Linja er forøvrig telenors stakkarslige 1024/256...den minste? Denne linja hadde i mine øyne kanskje holdt hvis man fikk ha den i fred..men når man må dele..huff og huff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallrå lyd i Jaguaren! Ellers moro program, men Top Gear er til tider litt vel gjennomregissert. Tar meg selv i å sitte og lure på om det er planlagt at Clarkson skal tryne når de står ved Jaguaren eller ikke.. for ALT av latter og prat virker å være så gjennomregissert. Det er litt trist.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...