mnesby Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Noen som har sett denne? Vet det var oppe noe tidligere angående hopping med Mini i Lysgårdsbakken. Kappkjøring i Vikingskypet mellom nye Jaguar og Eskild Ervik. Kjøring på islagt vann mellom Landrover Discovery og Jaguar. Bilskytingkonkurranse mellom Audi Q7 og Volvo XC90 + mye mer. Nå er programmet sendt og tilgjengelig her: http://static.thex.org/downloadx/3443899.x/top.gear.winter.olympics.ws.pdtv.xvid-gothic.%5BVTV%5D.avi.3443899.TPB.x Mye morsom kjøring her. Lo godt under flere av seansene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 laster ned nå! skal bli moro og se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Liker egentlig ikke Jeremy Clarkson, men motorprogram er motorprogram. Clarkson HATER jo BMW. Er ikke noen tvil hvem Jan Erik Larsen har som forbilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Liker egentlig ikke Jeremy Clarkson, men motorprogram er motorprogram. Clarkson HATER jo BMW. Er ikke noen tvil hvem Jan Erik Larsen har som forbilde... I de siste programmene har han faktisk skrytet av go bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 mhmm... jeg får ikke lastet ned filmen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 funker fiint her Om du ikke er klar over det så er det sånn at du må ha en "x klient" på pcen for å få lastet den ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Laster ned nå men gikk noe tregt. får se den i morgen Syns Top Gear er noe med det beste bilprogrammet som sendes.. Clarkson disser jo alt og alle han ikke liker. har ikke vansker med å fortelle det heller i motsetning til Jan Erik Larsen som digger ALT av biler han tester... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 funker fiint her Om du ikke er klar over det så er det sånn at du må ha en "x klient" på pcen for å få lastet den ned... Da er det ikke rart det ikke går. Hvor lang er filmen? Standar TopGear tid på ca.60min eller bare klipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Standard Top Gear på 60 minutter. Jeg seeder med det jeg har (60 kB/s). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 seeder med det jeg har selv... 50k for øyeblikket... laster ned med bare 200kb men... ratioen ligger på skremmendes 0.4:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Dette avsnittet er morsomt, gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 for øyeblikket er min status slik! Inn: 60kb+/- Ut: 3kb+/- Dette fordi jeg laster og seeder flere ting samtidig, OG... jeg deler linja med 2 andre pc'er også! Linja er forøvrig telenors stakkarslige 1024/256...den minste? Denne linja hadde i mine øyne kanskje holdt hvis man fikk ha den i fred..men når man må dele..huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Når blir dette programmet sendt på tv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det skal vel gå på NRK2 etterhvert? De pratet om mars når saken var oppe i media under innspillingen, men finner det ikke igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Knallrå lyd i Jaguaren! Ellers moro program, men Top Gear er til tider litt vel gjennomregissert. Tar meg selv i å sitte og lure på om det er planlagt at Clarkson skal tryne når de står ved Jaguaren eller ikke.. for ALT av latter og prat virker å være så gjennomregissert. Det er litt trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå