mAZE Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Ja til helga er det gatebil igjen. Noen av dere som skal dit.. Jeg skal ihvertfall nedover. Men dessverre uten noen form for bil.. http://www.gatebil.no/index.php?id=640&pageid=116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 hadde planer og reise ned ja, men heller ikkje me M5'en! men lurer på de, blir fett alikavell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Skal nedover med noen kamerater, blir vel stas det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg kommer også en tur. med L'n bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg kommer også en tur. med L'n bakpå Mulig jeg joiner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 når er det folk drar oppover a? tengte kanskje å komme sånn litt før breisladden. men hvis det er like kaos som på sommertreffa til gatebil så er det kanskje greit å komme seg agårde litt før...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Drar rundt 0800, så da er jeg der mellom 10-11 ett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 noen som kjører fra bærum her? er jævlig usikker på ruta.. om jeg skal kjøre om drammen. jaja blir vel bare å henge seg på første rånebil jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 sjekk www.gulesider.no da vel om du er usikker. Er jo kart der å greier.. Lurer på om det er noen VITS å komme meg opp der med senka bil jeg.. er sikkert ikke særlig bra brøytet veien opp dit.. Og kan lissom ikke bare slenge fra meg bilen i veikanten heller.. Og å gå 3 km er uaktuelt. Samme er å møte opp 7 om morran.... Noen som vet om parkering der oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 eller www.ruteplanlegger.no ( http://www.geoweb.no/veibok/index.jsp? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 sjekk www.gulesider.no da vel om du er usikker. Er jo kart der å greier.. Lurer på om det er noen VITS å komme meg opp der med senka bil jeg.. er sikkert ikke særlig bra brøytet veien opp dit.. Og kan lissom ikke bare slenge fra meg bilen i veikanten heller.. Og å gå 3 km er uaktuelt. Samme er å møte opp 7 om morran.... Noen som vet om parkering der oppe? Vil tro de må ha tatt hensyn til det.. de arrangerer jo tross alt Gatebil-treff der. Men du kan jo sende de en mail og spørre om de tar seg av skikkelig brøyting. Det var ihvertfall ikke noe problem å kjøre til Norefjell den veien for noen uker siden. Sigdal ligger vel ikke så langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Nei.. Men til norefjell kjører du E134 / Rv7 som har litt høyere standard enn veien te Sigdal. Går sikkert bra, om det ikke kommer for mye snø. Er mer spent på parkering. Sigdal er ett rimelig lite sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 trur jeg joiner sigdal ass... vi får se gidder ikke og dra oppover alene så jeg får vel henge meg på med "CH88" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Detta har jeg også lyst til, men dessverre så er det litt for langt unna Hadde vært stas å tatt Datsun ut av garasjen for ei helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 trur jeg joiner sigdal ass... vi får se gidder ikke og dra oppover alene så jeg får vel henge meg på med "CH88" du får gjøre det! skal ikke marius oppover eller? tror jeg drar rundt 9 tia.. kan ringe deg el no dagen før jeg sorry OT... ps: fant ut at det var smartest å kjøre om drammen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå