jimriaz Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Fant en reportasje om faceliften til X5 og X3 fra Bilnorge.no . Vet ikke om denne har vært postet tidligere, men poster den anyway! http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=27228&tid= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Face lift av X3 var litt rart da.... Den kom jo nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg tror det kommer en facelift ca september 2006, ikke store forskjellen.. Men regner med at interiøret blir annerledes.. Autozentrum ville hverken bekrefte eller avkrefte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Artikkelen var fra august 05 da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Face lift av X3 var litt rart da.... Den kom jo nettopp. Og det er en BMW jeg ikke liker, måtte bare få sagt det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Ser ikke ut som facelift av X3 gjør så stor forskjell. Hadde denne nøyaktig samme bilen hatt KIA-emblem i stedet for BMW så hadde ingen brydd seg om den i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 enig i at x3 ikke er noe vakkert syn..men x5...JA TAKK! med eller uten facelift! x5 er en av drømmebilene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå