Gå til innhold

Vann i e30


SeT
 Share

Anbefalte innlegg

I dag så jeg at jeg hadde fått litt vann under teppet foran førersetet, og at mattene var blitt våte.. er ikke snakk om mye vann, men jeg vil ha det vekk. Har kjørt med tøymatter i hele vinter, så jeg tror nok at det lkun er snø som har blitt dratt inn i bilen for så smelte...

Hvordan få det vekk igjenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det greieste er kanskje å jekke opp bilen på den ene siden slik at det renner ut, eller du kan prøve å tørke det opp, eller gjør som meg (hvor lurt det er vites ikke) men på jobben har vi en syko støvsuger som jeg bruker flittig til det meste (inkl litt slapps og dritt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på det kommer fra skoa?

Når du først er i gang kan du sjekke dreneringsrøret som sitter på torpedoveggen, høyre side i motorrommet....dette er røret som skiller ut vannet som legger seg i de "lokka" rund viskerene. Kan nesten garantere at dette er fult av barnåler, blader og drit. Når dette er tett må jo vannet ut et sted;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du først skal tørke ut, så ville eg løsnet listen borte ved døren og løftet teppe litt opp og satt varme på der. Kan garantere deg at det er mer vann under teppet, selv om det kjennes tørt ut på oversiden.

Tok nok opp teppet med en gang, og det var overaskende lite vann der... er en del i selve teppet da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...