SeT Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 I dag så jeg at jeg hadde fått litt vann under teppet foran førersetet, og at mattene var blitt våte.. er ikke snakk om mye vann, men jeg vil ha det vekk. Har kjørt med tøymatter i hele vinter, så jeg tror nok at det lkun er snø som har blitt dratt inn i bilen for så smelte... Hvordan få det vekk igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Det greieste er kanskje å jekke opp bilen på den ene siden slik at det renner ut, eller du kan prøve å tørke det opp, eller gjør som meg (hvor lurt det er vites ikke) men på jobben har vi en syko støvsuger som jeg bruker flittig til det meste (inkl litt slapps og dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Det er snakk om veldig lite vann her.. vil bare ha det knusk tørt. mulig å sette inn en kupëvarmer i noen dager for å få det tørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 funker sikkert det ja. Ellers så er det sikkert en fordel at du kjører med max varme ned på føttene, samt tar deg litt i skinnet før du jumper inn i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 sikker på det kommer fra skoa? Når du først er i gang kan du sjekke dreneringsrøret som sitter på torpedoveggen, høyre side i motorrommet....dette er røret som skiller ut vannet som legger seg i de "lokka" rund viskerene. Kan nesten garantere at dette er fult av barnåler, blader og drit. Når dette er tett må jo vannet ut et sted;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvis du først skal tørke ut, så ville eg løsnet listen borte ved døren og løftet teppe litt opp og satt varme på der. Kan garantere deg at det er mer vann under teppet, selv om det kjennes tørt ut på oversiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 det kan jeg bekrefte. garantert van under teppe og isolasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvis du først skal tørke ut, så ville eg løsnet listen borte ved døren og løftet teppe litt opp og satt varme på der. Kan garantere deg at det er mer vann under teppet, selv om det kjennes tørt ut på oversiden. Tok nok opp teppet med en gang, og det var overaskende lite vann der... er en del i selve teppet da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Legg aviser mellom gulvmatta og teppet, det fungerer kjempe bra. Men husk at de bør skiftes hver dag. Det er en viss fare for å få permanent cellulose gulv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hmmm, ok... detta hølet i torpedoveggen fant jeg ikke... men en plass må jo vannet komme fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hmmm, ok... detta hølet i torpedoveggen fant jeg ikke... men en plass må jo vannet komme fra... Det er vinter, hvor stor sannsynlighet er det for at du drar med litt snø eller vann inn i bilen? Visste du at det kondenserer på alle kalde metallflater når det er kaldt? Tak feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå