SeT Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 iogmed at jeg skal selge e30'en så har jeg rensket den for det meste av anlegg(gidder ikke selge med stort anlegg når jeg ikke får i nærheten av den prisen jeg ga for det) og derfor trenger jeg ett nytt frontsett som cd spillern klarer å drive... CD spillern gir 27w rms. Derfor trenger jeg ett nytt frontsett som kan selges med bilen. Må være noe billig, men litt kvalitet over det og! De frontsettene jeg har liggendes blir det såvidt lyd i viss jeg kobler de på cd spillern, for de krever så mye mer energi enn hva cd spillern kan gi er snakk om 5.25" frontsett, helst med diskant siden jeg har diskantplass oppe ved speilet i dørene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ka prisklasse er det snakk om da? focal a1 serien er i bunn og grunn konstruert for og drives av cd spiller focal 130 a1 koster 1290 inkl moms og frakt, men dette er kanskje litt for dyrt. det er selfølgelig billigere ting du kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 tenkte på maks 1000 spenn egentlig... ellers så driter jeg i det og selger den uten fronthøytalere... men gidder liksom ikke kjøpe noen på qxl til 50 spenn bare for å ha noen høytalere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvis du skal ha billig(ste?) komponentsett foreslår jeg Sony.. De har billige komponentsett som fungerer på vanlig CD-spiller i både 5.25" og 6.5". Har hatt begge deler. Ca. 900,- der jeg handlet. Jeg tror ikke jeg hadde hatt gidda å legge mer enn det i høyttalere til en bil som skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 du får gå for noe drit fra sony da, dei har masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ACMC Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Infinity spiller bra synes jeg, se på E-bay Tyskland for brukte sett.... Be de sette verdien som 20 euro når de sender og at det er en gave... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Biltema Competition.. 699,- flis for 5,25".. Funker fett det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ble ett magnat frontsett til 900 spenn:P lyden ble faktisk ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå