Øyvind Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Phoenix Gold PLD1 Professional Line Driver. Linjeforsterker, brukes f.eks til og booste opp signalet fra spiller med lavt signal-nivå på signalutgang. Perfekt for å få et høyere signal inn på sluttsteg. Gir en kraftigere og renere bass! Boost: 0 - 20 dB! ca. 2,6V - 8V! Tilstand: Ny! Skulle du ha bruk for denne, skal du få den meeeget rimelig av meg! Jeg har ikke bruk for den, ligger bare her og støver ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg har et par slike liggende nye i eske, så jeg kunne gjerne hatt en til liggende. Hva vil du ha for den? Har litt sånn samlemani på gamle Phoenix-komponenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hva vil du gi meg for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 50 lapp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 50 lapp! 50-lapp? Var vel inklusiv porto også det budet da? Nei, skal klare et bedre bud enn det iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Vil med dette bare bekrefte at PLDen kom frem i dag, og at alt var i skjønneste orden ! Takker og bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ok! Kjempeflott! Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå