Aracna Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Er det noen her inn som vet om det er mulig å resette aribag lampen selv, uten en slik adapter? En gjør-det-selv måte, samme som resetting av seviceintervallene? Er sinnsykt lei av blinkingen på denne lampa... Bilen er en 92 mod e36
B_M_W Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Slenger meg på med et spørsmål! Airbaglampa mi lyser alltid i ca 20 sekunder etter at jeg har startet bilen? deretter slukker den? Noen som vet hva dette betyr?
Aracna Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Skrevet Februar 14, 2006 Den blinker i ca 1 - 2 min etter jeg har startet bilen.. så bare lyser den til jeg skrur av tenningen igjen..
Eirik3 Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 B_M_W skrev: Slenger meg på med et spørsmål!Airbaglampa mi lyser alltid i ca 20 sekunder etter at jeg har startet bilen? deretter slukker den? Noen som vet hva dette betyr? Hva slags BMW har du?
Boss Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Mener at airbagen kjører en selv test hver gang tenningen blir slått på. Og er det no lys, blinkin etc, å er det noe feil. Og kan være lurt og få sjekket hvilken sensor som ikke har det bra.
sax Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Hos meg lyser lampa hele tiden. Det har det gjort siden jeg steamet bilen for en mnd siden
stiifen Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 slenger meg på her jeg også da! jeg måtte bytte tennings lås for en tid tilbake siden, da fikk jeg beskjed av verksted at jeg måtte dra til et aut.bmw verksted å få resetta lampa...er det noen måte å gjøre dette selv på eller må jeg bare kjøre dit de har utstyr for det?
stiifen Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 btw! begge mine airbagger foran er ikke i funksjon pga dette...tror di koblet dem ut når di bytta tenningslåsen!
Kaptein Vom Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Som regel er det bare å dra innom et merkeverksted for å få sjekket dette. Hvis du er uheldig må du betale et par hundre for å få lest av feilkoden. Veldig ofte er det stor motstand i en ledningsskjøt. Dette repareres ved at man klipper bort kontakten og lodder ledningene sammen. Hadde det samme problemet med beltestrammeren på min Z3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå