Gå til innhold

Ostespiller

M_Business
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjenner gutta i SS-PERFORMANCE godt. Og vet hvem bilen din er.Og det du skriver er ikke den riktige historien.Jeg vet at Tarjei ikke har planlagt å stjele din bil,for slike ting driver ikke han med! Og at han liksom skulle stå bak å ha noe med tyveriet på din bil,er bare oppspinn! Det var du som selv valgte å sette bilen din på utsiden av verkstedet hans ute noe form for forsikring,pga at han ikke hadde plass til bilen din inne. Og det er mange som er rundt der på natters tid og snoker. Har vært en rekke tyverier / hæreverk på biler der. Skjønner at du blir sur / lei deg for at noen ikke klarer å la din bil være i fred. Men SS- PERFORMANCE kan jo ikke stå til ansvar for dette. Og det sa jo Christiansen til deg,før du satt den der,at han ikke hadde plass til den inne og ikke kunne stå til ansvar for bilen din.Så dette skal jo ikke gå utover han,at i ditt tilfelle har vært uhelldig med kj.tøyet ditt. Ville vel tenkt meg litt om hvordan du ordlegger deg på nettsidene om folk.Ihvertfall når det du legger fram her ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeg kjenner som sagt disse gutta,og de driver overhodet ikke med noe form for Tyveri/svindel!!! Hvorfor skulle disse gutta gjøre det,når de driver ett seriøst firma? Folk kan mene å tro hva de vil,men da må de jo ha noe konkret å legge fram som bevis matriale da. Har ikke blitt stjelt bil fra SS-PERFORMANCE. Men i Patrick sitt tilfelle,som satt bilen på utsiden av SS_PERFORMANCE sitt verksted,og ble fra stjålet diverse ting på sin bil. Kan jo ikke SS-PERFROMANCE stå til ansvar for. Og det sa jo Christiansen klart og tydelig i fra til Patrick om,før han satt e30 M3 sin der. Så at de driver med tyveri/svindel vet jeg ikke hvor folk får fra!Med andre ord,det er oppspinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fra stjålet diverse ting fra bilen til Patrick på utsiden av SS-PERFORMANCE.Og de har IKKE noe med det som skjedde! De driver ett seriøst firma,og de driver ikke å stjeler fra sine kunder.Det er ikke noe bra markedsføring.De gutta er kjempe bra folk.Så skjønner ikke hvor folk tar ting fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å reklamere.

Ikke en sjel i verden som visste noe om snusk hos SS,og nå vet ALLE det.

Ikke det at jeg tror det er snusk der da jeg ikke har grunnlag til å tro noenting,men den reklamen du kommer med her er heller dårlig for SS må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo du som ødelegger hele "ryktet" til SS, ikke at jeg har noen kjennskap til de..

uansett så lar du jo hele forumet vite om det som har skjedd, er vel ganske klart at det er svææææært dårlig markedsføring?

tror ikke SS er så fornøyd med dette innlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt at det er noe snusk hos SS-PERFORMANCE.Bare så innlegget til Patrick,som jeg vet ikke stemmer! Han som annklaget ss for å stå bak diverse ting med bilen hans,som ikke stemmer! Mener det er feil å legge ut ting på nettet,som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...