jørn_318i Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 kikka litt rund på internett så kom jeg over denne siden med masse rå tegninger http://www.koolart.co.uk/
Tommy Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Det finnes flere slike sider, f.eks http://www.cartooncars.com/flash.htm
ArildJr Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 må passe oss for karikaturer i disse dager da
Patrick B Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 må passe oss for karikaturer i disse dager da haha, det stemmer!
mAZE Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Er ingen steder man kan finne fullscreen av disse her a..? Fant jo en fin en til meg på koolart siden.. denne: Skulle hatt den litt større.
Tommy Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Du kan sende inn bilder av bilen din, å få tegnet karikaturer av den, i plakatstørrelse.
Arild G. Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 bør vel passe seg litt for å legge ut karrikaturtegninger nå for tida ja, men tar sjansen likevel (håper ikke mAZE setter fyr på huset mitt eller noe da ) ikke så veldig overdrevet da men:
mAZE Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Hehe, Cool.. Ja var jo litt tøft det da. Du må jo få lage en fra fronten også, men den mangler jo ic'n på de fleste bildene da, men hadde jo vært kult fra den vinkelen også (fra de felg bildene..) Og pirk pirk, men jeg har jo andre baklykter nå da.. Og det står ikke noe bakpå bilen min... hehe... Og skal ikke tenne på huset ditt.
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Skrevet Februar 18, 2006 bør vel passe seg litt for å legge ut karrikaturtegninger nå for tida ja, men tar sjansen likevel (håper ikke mAZE setter fyr på huset mitt eller noe da )ikke så veldig overdrevet da men: Får eg lov å spørre om kva du gjere på til vanleg??? Du er jo dritgod på tegninger!
Arild G. Skrevet Februar 18, 2006 Skrevet Februar 18, 2006 har jo ikke tegna bildet . har bare vridd og vrengt litt på bilen til mAZE i photoshop og så brukt noen filter som får det til å se ut som en tegning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå