bmw324power Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Er veldi interisert, bare litt langt unna.. Kan du fortelle litt mer om bilen? sende meg noen flere bilder? er 45 mil unna, så om jeg skal ha den vil jeg være helt sikker.. min mail: marius4000@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw324power Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 Bummp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Frode-mann. jeg tar gliset ditt i innbytte på Cab'en min, vettu.... Special price for u, my friend!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Hvordan går det med salget? Du må jo bare få deg cab, nå som det er så flott vær på Vestlandet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Bummp Ja?? Bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 MeSs, det er en del bilder i annonsen hvis man går til riktig sted (bytt ut prospect med detail i URLen): http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1008445 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Takk Gunnar!! Pen denne, hva med rust?? ja, jeg kan ringe.. Men føler ikke at det er no vits før jeg vet jeg skal ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Ey du der som postet om bytte mot cab, for et sammentreff, jeg er ut etter en cab til prosjekt...Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg