Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Bremsli.elektronic... Dette er feilmeldingen jeg får opp i kjørecomputeren hver gang jeg starter bilen... Sjekka i "check control" menyen til venstre og fant ut at det betyr brudd på strømkrets for bremseenhet.... Kor e beste plassen å sjekke for å fikse dette først?
Tommy Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Mest sansynlig at det er en av følerene for bremsebelegg som er slitt av, det er en på ene siden foran, og på motsatt side bak, dem står montert i bremseklossen.
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Skrevet Februar 15, 2006 Hadde eit problem før der alle instrumentene på dashbordet slutta å funke... Turtellar, speedometer, tempmåler osv osv. Dette var sikring som gjorde, men når eg bytta sikring og trykte på bremsepedalen igjen så rauk sikringa. Dette skjedde over ein lang periode, men så skifta eg sikring for ei stund sia og då funka alt igjen. Men då kom det som sagt BREMS.ELEKTRONIK eller noko sånt... Det kan ikkje være ein ledning som er litt "mongo" då??? Kjeme ein skrapelyd som blir regulert av fart osv når eg svinge til venstre!!! Kan dette ha noko med det å gjere, eller er det fordi bakfangeren er litt laus??
Arimanni Skrevet Februar 17, 2006 Skrevet Februar 17, 2006 Kortslutning på bremseledningen er det eg ville ha satsa på.. Bytt den..
propan Skrevet Februar 17, 2006 Skrevet Februar 17, 2006 Hva er en bremseledning? Alt virker som det skal ellers? Bremselys etc?
Arimanni Skrevet Februar 17, 2006 Skrevet Februar 17, 2006 Dårleg forklart (noko eg er kjent for!). Når du trykker på bremsen så er det ein jordingsledning som sørger for at bremselysa dine lyse (blir kalla bremseledning her i strøket), og vist det er brud eller liknande på den, får du jo ein kortsluttning --> sikringer og andre div småting...
Hylland Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 Hva er en bremseledning?Alt virker som det skal ellers? Bremselys etc? Alt virker som det skal inntil sikringen går ja... Då slutte og bremselysa å lyse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå