DotTk Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Liten film som jeg redigerte opp på rask tid....: http://sublime.stud.hive.no/temp/vwaudi_by_jossi.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Bra film, med MASSE kontolerte sladder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 ja det sto ikke på kontrollen.... men tøft var det nå uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hehe... Takk for tilbake melding... Det var raskt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Da har start.no slått til... skal prøve å ordne dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Da har start.no slått til... skal prøve å ordne dette.. Mente du med det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Legg filmen på en annen server. Fikk denne meldingen: "Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Noen som har ide hvor jeg kan legge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvor stor er fila? Jeg har en ftp med 10GB/mnd trafikkgrense så det burde gå greit å legge den ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Fila er på 22mb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Da har start.no slått til... skal prøve å ordne dette.. Mente du med det?! Nysgjerrig du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Denne filmen har jeg lyst å se! Fikk du noe av "skonken" på rull?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Denne filmen har jeg lyst å se! Fikk du noe av "skonken" på rull?? Skonken? hehe... fortell litt mer om den da så skal jeg svare på d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Den hvite e30`n med 3.5l... var jeg som kjørte den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå