Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har peil på girkasse til 520-E39-96? sedan med M52 Motor.

Jeg må bytte denne da den nesten er umulig å få i 1 gir ( Bare tagger over ) Det begjynte med att den hoppet ut ,men nå går det ikke i det hele tatt :?

Det er ei getrag kasse som sitter i nå med nummer 220.0.0225.97. hva står dette nummeret for :?:

Det jeg lurer på er om kassene på 523-528 passer på min bil ,for disse bilene har vel også M52 motorer? :oops:

å i tillfelle vilke årsmodeller passer?

Er det noen forskjell på utvekslingen i kassa på disse bilene i forhold til den jeg har???

ZF- kasse passer den på min bil??

Det ble mange spørsmål på en gang ,men håper da noen som har greie på dette kan opplyse meg litt :roll:

ER Heilt blank nesten :roll:

Skrevet

alle e39 kassene passer overens meg fortalt vertfall. utvekslingen på kassene er ikke noe forskjell men på bakakslene er det. nr er dele nr og opp til 98 er d vel du kan bruke.ring til bmw og les opp nr og spør vilke kasser du kan bruke så får du 100% riktig kasse i din bil. d er de svar jeg kan gi deg vertfall. :)

Skrevet
Takk for det :D . har ringt bmw i sarpsborg men dem hadde ikke mye peil :( .for prøve ett annet sted 8)

Prøv Olle Rutgersson i Uddevalla. De er helt rå på Bmw. skaffer deg sikkert en også. Alt er billigere i sverige vettu hehe.

Telefonnummer: 0046522646550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...