Jim R J Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Er det noen som har peil på girkasse til 520-E39-96? sedan med M52 Motor. Jeg må bytte denne da den nesten er umulig å få i 1 gir ( Bare tagger over ) Det begjynte med att den hoppet ut ,men nå går det ikke i det hele tatt Det er ei getrag kasse som sitter i nå med nummer 220.0.0225.97. hva står dette nummeret for Det jeg lurer på er om kassene på 523-528 passer på min bil ,for disse bilene har vel også M52 motorer? å i tillfelle vilke årsmodeller passer? Er det noen forskjell på utvekslingen i kassa på disse bilene i forhold til den jeg har??? ZF- kasse passer den på min bil?? Det ble mange spørsmål på en gang ,men håper da noen som har greie på dette kan opplyse meg litt ER Heilt blank nesten
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 alle e39 kassene passer overens meg fortalt vertfall. utvekslingen på kassene er ikke noe forskjell men på bakakslene er det. nr er dele nr og opp til 98 er d vel du kan bruke.ring til bmw og les opp nr og spør vilke kasser du kan bruke så får du 100% riktig kasse i din bil. d er de svar jeg kan gi deg vertfall.
Jim R J Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Skrevet Februar 20, 2006 Takk for det . har ringt bmw i sarpsborg men dem hadde ikke mye peil .for prøve ett annet sted
nouse2 Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Takk for det . har ringt bmw i sarpsborg men dem hadde ikke mye peil .for prøve ett annet sted Prøv Olle Rutgersson i Uddevalla. De er helt rå på Bmw. skaffer deg sikkert en også. Alt er billigere i sverige vettu hehe. Telefonnummer: 0046522646550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå