Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 holdt på og ryddet litt i dag og da fant jeg plutselig 2 nye hvite for blink til e34. vist noen er int er d bare og by. de som har bydd mest til lørdag kl 12.00 får de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Er det hvite blinkere og ikke klarglass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 hvite blinkere ja. ikke klarglass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 hvor er disse kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 gs bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 200 bydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 350 er bydd hal 12 i dag. har ikke hatt nett før nå så vist ingen byr mer er de solkt. dette har kjøper fått beskjed om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 solkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Da bør du være godt fornøyd, disse fås kjøpt hos Biltema for 159,-/stk nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 var jo orginales disse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Jøss.. ikke ofte man får originalvarer når man handler fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 er d ikke?? hmmm. synest jeg får orginale deler titt og ofte jeg da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Du kan vere heldig å komme over orginaldeler hos biltema også Dei kjøpe inn fra den leverandøren som er billigast akkurat der og da når dei skal kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 er d ikke?? hmmm. synest jeg får orginale deler titt og ofte jeg da men. Kan nesten ikke huske å ha fått originaldeler fra OS/GS en eneste gang.. eller jo.. varmeapparatregisteret til E34 520'n var originalt (Siemens), og noen plastdeksler var også originale. Alt av slitedeler (foringer, stag, bremser, etc.) er jo andre greier, uten at de opplyser om det. Irriterende at de ikke sier fra synes jeg.. prissammenligning blir jo meningsløst så lenge det ikke er identiske deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå