Gå til innhold

kw dempere..


danni
 Share

Anbefalte innlegg

okey.. fikk noen priser, variant 2 kom på ca 11500 norske kr inkl. moms..

er dette en grei pris?? var jo ikke mer enn ett par tusen forskjell fra bare høydejusterbart til både høyde og hardhet.. bare å kjøre på da vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er gode ting! har fk høyde og stivhet justerbart på min... funker som bare det! mener å ha hørt at både fk og kw baserer det på koni dempere, og egne fjører! rett meg viss eg tar feil. men uansett vil du ikke angre. ga 9900.- for mitt inkl mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte mine hos czt.no . jo viss eg kunne valgt, så hadde eg valgt bilstein. men kun utifra rykter. har hatt koni på 4 biler nå. å har ikke vert skuffa over di gule med stivhets justering i allefall. men som med alt annet er det jo masse snakk om ka som er bra og ka som er dårlig. spørs nett kem du spør. så eg tok sjangsen på det nå og siden eg kun har bra erfaring med koni sålangt. ;) en kompis av meg kjører og med det på sin e30 m3. å han er egentlig Bilstein entusiast. men han angrer ikke sier han. det var forresten Helge Vik som skaffet og byttet for han.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, blir jo alltid mye om og men rundt dette.. helge vet jo hva som funker han iallefall så, da er det ikke no dritt dette her :wink:

men fk og kw er det samme el??

hvor stor forskjell er det på stivheten da man kan justere da?? må ha det skikkelig stivt, iallefall på banen.. men bare ett slit me altfor stiv bil på norske veier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min oppfattning av Helge er nå at den karen vet ka han snakker om!;) og ja du kan justere en hel masse! mye mer en på std justerbare gule koni. har bare hatt en liten tur med sommerdekk etter eg fikk på settet, og det var enormt stivt på det stiveste. men nå på vinteren så kjører eg på det mykeste... kjekt med litt komfort på humpete isføre. så eg kan anbefale dette! mvh Bjørn

EDIT; ja etter det eg har hørt så baserer både FK og KW seg på koni, men har egenproduserte fjører. Rett meg viss eg tar feil. FK har eg selv, så det vet eg at er koni. se på mtt første bilde, så får du se settet på bilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...