Jump to content

Recommended Posts

Posted

snakket me daniel fra koed, han anbefalte meg ett sett høyde og hardhets-justerbart sett fra kw.. variant 2 kalte han det tror jeg.. er dette bra saker, stive?? heter det coiloversett når det er justerbart??

Posted

KW skal være bra greier det, kostbart men rått. Har kjøpt KW, variant 1 til min E36 325. Dette er kun høydejusterbart. Klem til....

Posted

okey.. fikk noen priser, variant 2 kom på ca 11500 norske kr inkl. moms..

er dette en grei pris?? var jo ikke mer enn ett par tusen forskjell fra bare høydejusterbart til både høyde og hardhet.. bare å kjøre på da vel..

Posted

det er gode ting! har fk høyde og stivhet justerbart på min... funker som bare det! mener å ha hørt at både fk og kw baserer det på koni dempere, og egne fjører! rett meg viss eg tar feil. men uansett vil du ikke angre. ga 9900.- for mitt inkl mva.

Posted

oki.. det var ikke dum pris det.. hvor kjøpte du dine da "edition"??

har jo hørt mitt om kvaliteten på koni da men, fremfor bilstein f.eks... ??

Posted

kjøpte mine hos czt.no . jo viss eg kunne valgt, så hadde eg valgt bilstein. men kun utifra rykter. har hatt koni på 4 biler nå. å har ikke vert skuffa over di gule med stivhets justering i allefall. men som med alt annet er det jo masse snakk om ka som er bra og ka som er dårlig. spørs nett kem du spør. så eg tok sjangsen på det nå og siden eg kun har bra erfaring med koni sålangt. ;) en kompis av meg kjører og med det på sin e30 m3. å han er egentlig Bilstein entusiast. men han angrer ikke sier han. det var forresten Helge Vik som skaffet og byttet for han.;)

Posted

jaja, blir jo alltid mye om og men rundt dette.. helge vet jo hva som funker han iallefall så, da er det ikke no dritt dette her :wink:

men fk og kw er det samme el??

hvor stor forskjell er det på stivheten da man kan justere da?? må ha det skikkelig stivt, iallefall på banen.. men bare ett slit me altfor stiv bil på norske veier..

Posted

Ja min oppfattning av Helge er nå at den karen vet ka han snakker om!;) og ja du kan justere en hel masse! mye mer en på std justerbare gule koni. har bare hatt en liten tur med sommerdekk etter eg fikk på settet, og det var enormt stivt på det stiveste. men nå på vinteren så kjører eg på det mykeste... kjekt med litt komfort på humpete isføre. så eg kan anbefale dette! mvh Bjørn

EDIT; ja etter det eg har hørt så baserer både FK og KW seg på koni, men har egenproduserte fjører. Rett meg viss eg tar feil. FK har eg selv, så det vet eg at er koni. se på mtt første bilde, så får du se settet på bilden.

Posted

hadde jeg vært deg så hadde jeg slått til på supersport sine justerbare sett.. koster mellom 4-7000 og da kan du stå å danse på bilen uten at bilen rykker seg!!!