kripower Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Har en 1993 mod 325. Når jeg trykker inn clutchen så begynner bilen å gå veldig ugjent i motoren, jeg kan se på turtallet at det beveger seg opp og ned mellom 0 omdreinger og 1,5....selv om jeg har trykt clutchen helt inn, så starter den å gå ujevnt, turtelleren hopper opp og ned, lever sin egen verden virker det som....noen som har noe forklaring på hva dette kan være?? Hilsen Kristoffer.
propan Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Er det veldig ulyder når du trykker inn klutsjen din eller? Hvis lageret er så ferdig at det har innvirkning på motorens gange-da er det dårlig liksom.
kripower Posted February 15, 2006 Author Posted February 15, 2006 Nei kan ikke høre noe spesielle lyder, clutchen virker helt fin, og det skjer ikke hver gang jeg skal clutche...den har liksom sine perioder...nesten som ei dame...må ihverfall behandles slik
propan Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Står stille her,for sent tror jeg. Smør nipplene og spyl bunndelen så tenker jeg den kommer jeg....
bimmerdude Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Er altså ujevn tomgang som er problemet? Sjekk tomgangsregulator og luftmassemåler.
Recommended Posts