320it Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Er valsing av hjulbuer bare for de som skal ha fete felger? Eller ser bilen mye bredere ut også? Hvor kan jeg eventuelt få gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Skal du valse så det syntes, blir det lakkering også. De fleste gjør det for å få plass til større dekk/felger. Det er flere som driver med det, men du kan jo forsøke å kontakte Onkel Tom's garasje like nord for Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 tlf nr til Onkel Toms garage: 91 30 30 30 man valser for å få plass til bredere felger/dekk. har du orginale felger eller felger som ikke er så veldig brede, så vil det bare se dumt ut med supervalsede hjulbuer, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Onkel Toms garage vil jeg også anbefale. En jeg kjente der valsa ganske mye og han slapp å lakke opp igjen for de varmet opp hjulbuen før de valset og slapp dermed ødelagt lakk (noe i den duren). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 vil den ikke se litt bredere ut da? 225 vil se dumt ut med valsede hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 vil den ikke se litt bredere ut da?225 vil se dumt ut med valsede hjulbuer? Det kjem heilt ant på ka impress du har på felgene dine.. Unngå valsing vist du kan spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg derimot burde få bilen valset. Dette pga jeg har 235/40-18 felger med 35 i ET. Subber bak ved bumper i veien med standardunderstell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 neå det likevell er snakk om valsing her. hvor mye kan man faktisk valse hjulbuene.? bare for å brette hjulbuen litt mere romslig eller faktisk så sinnsykt mye at man kan bredde bilen litt med å bare valse sikkelig? har snakker jeg da å forstørre hele hjulbuen. så det nesten ser ut som man har kastet på skjerm ut byggere av typen veldig små. hehe ja vet at det må lakeres men bare lurer på hvor mye å åssen man kan valse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Er det noen som har erfaring eller kjennskap til disse? http://www.automote.no/ De ser ut til å ha en del erfaringer med BMW og valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 www.automote.no har hatt mange feite biler til salgs! Trur dei er dyktige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 www.automote.no har hatt mange feite biler til salgs! Trur dei er dyktige! Lurte på om de skulle få hjelpe meg med planene min jeg Hvor mye koster det ca og lakke en hel bil i E46 coupe str? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 www.automote.no har hatt mange feite biler til salgs! Trur dei er dyktige! Lurte på om de skulle få hjelpe meg med planene min jeg Hvor mye koster det ca og lakke en hel bil i E46 coupe str? kommer helt an på hva slags lakk du skal ha,om du gjør noe forarbeid selv etc(maskering,nedpussing o.l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Det er veldig mye hvis hvis men men om om for å få prisforslag på lakkering. Mange (fleste?) lakkeringssteder kan ikke gi deg et godt prisforslag før de faktisk ser bilen som skal lakkeres. uansett, send dem en mail og forklar så godt som mulig, så er det nok bedre å få pris direkte fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå