Gå til innhold

Bilpleie

Jarle
 Share

Anbefalte innlegg

Har hørt om Teflon behandling og Dietrich behandling? men om noe er bedre enn det andre vet jeg ikke.. Teflon behandling skal vel være stort i sverige tror jeg.. Hvis jeg ikke husker feil skal den holde i 3 år? :-k

Ja, ditec du tenker på... ser strømmen bilpleie http://www.strb.no tilbyr det til 3375,- Ser ut som man må gjøre re behandling hvert år... billigere den re behandlingen da, men blir jo fort noen kroner... ser ut som 6 år eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte nettopp bilen til mor (mini Cooper, svart metalic) bort til et firma som heter Autokosmetiks eller noe. Stenshagen Autokosmetiks lurer jeg på... de la på Lahega ToughGuard ( tror jeg det heter)

det ble VELDIG bra og jeg betalte heller ikke så jævla mye... skikkelig proffe folk... Bilen hadde fått denne behandlingen da den ble ny og den så fremdeles veldig pen ut da jeg leverte den inn.. men jeg tør påstå at det var et skikkelig seriøst sted.. anbefales ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har prøvd det? Andre behandlinger å anbefale da?
se oslovarebilsalg.no og under bilpleie. jeg driver med tefcar.pris kan vi bli enige om.og tefcar.no så står det om den type teflonbehandligen jeg bruker.

Så jo ut som det var en bra behandling ja... leste litt om det på siden du ga meg... er det snakk om mange tusen kroner eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på minnesund? han bæssfar skulle hatt shina camry`n sin og bor der. dyrt?
det kommer jo ann på hva han skal ha gjort med bilen.bare polering.eller skal han ha med teflon behandling.legger opp pakker til hver kunde alle vil ikke ha det likt og noen vil ikke bruke alt for masse penger.men det koster jo litt da bruker 2 til tre dager på en bil.vi har nettopp flyttet butikken hitt så jeg er ikke helt oppe og går ennå.her er noen bilder etter at jeg polerte og teflon behandlet bilen min

Dscf0018.jpg

Dscf0016.jpg

Dscf0015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo ann på hva han skal ha gjort med bilen.bare polering.eller skal han ha med teflon behandling.legger opp pakker til hver kunde alle vil ikke ha det likt og noen vil ikke bruke alt for masse penger.men det koster jo litt da bruker 2 til tre dager på en bil.vi har nettopp flyttet butikken hitt så jeg er ikke helt oppe og går ennå.her er noen bilder etter at jeg polerte og teflon behandlet bilen min

Det så ihvertfall helt konge ut... bilen ser jo splitter ny ut...

hvor lenge varer en sånn behandling da?

Hmm, litt problem hvis du må ha bilen så lenge da... bor ikke akkurat i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ihvertfall helt konge ut... bilen ser jo splitter ny ut...

hvor lenge varer en sånn behandling da?

Hmm, litt problem hvis du må ha bilen så lenge da... bor ikke akkurat i nærheten...

da har du bilen min i mellom tiden da veit du.jeg har kunder helt ute i tofte i hurum de henter jeg bilen til i drammen.3% skal vare i ca 2-3 år og 12% skal vare i ca 5år
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...