Gå til innhold

Vurderer å bytte min mercedes i e36 cab.

ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som må bytte ut bilen sin til fordel for større bil til barnevogn?:)

Jeg har fått meg ny fet jobb med mye høyere lønn og da lurte jeg på å bytte ut merca mi da jeg heller kjøper en stasjonsvogn til kjerringa.

facts:

1996 modell mercedes c200 Espirit (reg sent 95),

2 liter motor med 136 hk, km ca 165000. Alle servicer fulgt med servicehefte.

Automatgir med sportsprogram, klimaanlegg, 4 elektriske vinduer,

Fjernstyrt sentrallås, fg godkjent alarm,

nedfellbare nakkestøtter bak, el speil, 17" AEZ osv.

Nylig hatt lakkrens på den så den er tilnærmet strøken i lakken. Minus for litt steinsprut på panser men skal se om jeg får lakkert den før et evt bytte. Bilen er svart metallic som mercedesene skal være og har svart interiør og ikke den jallafargen på interiør som merced ofte har. Den er ABSOLUTT et fett alternativ til bmw...synd å si det men jeg har hatt mange bmw'er og denne er like god om ikke bedre å kjøre..

Vurderes kun byttet i bmw e36 cab evt bmw e36 touring så kan jeg heller kjøpe en e36 cab om noen vil bytte i touring.

Prisantydning er 123000.- + reg.

Pga at kameraet mitt er til rep så har jeg ikke fått tatt bilde enda. De kommer så fort jeg får dette tilbake. Bilen er ikke lagt ut for salg andre plasser så jeg har ingen annonse å linke til.

mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var det faktisk ja.. la den ut her om dagen.. fjernet nå for å legge inn ny med bilder.

Satt prisen 4000 opp fra den og tar da å fikser lakk av panser..

Men i bilverden kan vel alt diskuteres...fortrinnsvis mest på jakt etter cab da :P

mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...