Gå til innhold

sikring av bil..


danni
 Share

Anbefalte innlegg

lagre den i låst garasje med alarm på garasje å alarm på bil (fås bilalarmer som sender meld til mobil osv) å hvis bilen står noen dager uten bruk eller oppsyn ta av hjul å ha disse et annet sted i garasjen.

å skulle du alikevell være uheldig så er det jo altids kjekt med video overvåkning.

er sikkert mange andre som kommer opp med noe å så jeg stopper her før jeg roter meg bort i ville ide'r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg fordelerlokket eller ett par pluggkabler når du går. Lite og greit å ta med seg...

Fordelerlokk koster 3K, så eg tviler på noen tvilsomme fyrer har det liggende på loftet når de skal stjele bil.

Hovedstrømsbryter gjemt en eller annen vei i bilen er en enkel og billig måte og. Null strøm til tenning gir liten mulighet for tjuvkobling.

Alarm er jo seff bra greier. Skremmer ihvertfall vekk noen. Musikk til arbeidet for andre......

Snap-off ratt. Vanskelig å knabbe bil uten ratt...

400V i dørhåndtaket!!! :D Neida. MEn de overnevnte koster ikkje skjorten og er effektive tiltak mener da eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipsene.. dette med å ta me seg fordelerlokket er jo drit kjekt da!! men hvor kan man få kjøpt snap-off te rattet da?? vil gjerne beholde det rattet jeg har, men går vel ann å få kjøpt dette å koble på ratt/nav??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. sette igjen et knappenål på førersetet. Men husk den når du kommer tilbake..

2. still stereo anlegget på full volum med full bass og treble. Velg den verste sorten for satanrock og putt den inn i spilleren. Slå av bilen uten å skru av anlegget. Når tyven kommer inn og skrur bilen på, så får han seg en overaskelse ! Heftig stereo anlegg på bilen kan være nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. still stereo anlegget på full volum med full bass og treble. Velg den verste sorten for satanrock og putt den inn i spilleren. Slå av bilen uten å skru av anlegget. Når tyven kommer inn og skrur bilen på, så får han seg en overaskelse ! Heftig stereo anlegg på bilen kan være nyttig.

haha,den var god!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...