Gå til innhold

Tv-tuner til org 16:9

Anbefalte innlegg

• 3 years later...
Hei!

Hvilken tv-tuner må man ha for å få endret visningen fra 4:3 til 16:9 på en 16:9-skjerm? Har kjøpt mk4 navi og 16:9-skjerm men har bare 4:3-visning... Ifølge denne websiden trenger jeg oppgradering av tv-tuneren. http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=110

TIPS??

Du kan bare koble ut tv-tuneren. Det gjorde jeg, den funker ikke med de nye digitale signalene likevel. Da viser den 16:9.

Videosignalene er koblet gjennom tuneren. Det er snakk om å koble ut en kontakt på tuneren, og ta den andre rett i navicomputeren.

Google litt så finner du nok ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Prøvde å koble ut ledningene på tv-tuneren, begge og en og en hver for seg, men bildet på skjermen forsvant uansett. Jeg har stasjonsvogn og da er det for leng avstand mellom navienheten som ligger i hjulbuen og tv-tuneren som ligger bak setene til å kunne koble ledninger fra tuner inn på navienheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Prøvde å koble ut ledningene på tv-tuneren, begge og en og en hver for seg, men bildet på skjermen forsvant uansett. Jeg har stasjonsvogn og da er det for leng avstand mellom navienheten som ligger i hjulbuen og tv-tuneren som ligger bak setene til å kunne koble ledninger fra tuner inn på navienheten.

Ah, skjønner.

Om du tar ut ledningene vil jo bildet forsvinne, i og med at det går gjennom tuneren.

Men kjipt at avstanden er for lang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...