westalpha Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Noen som vet om noen uorg tv tuner til org bmw nav med 16:9 monitor. som virker som f.eks http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PioneerBmw Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Noen som vet om noen uorg tv tuner til org bmw nav med 16:9 monitor.som virker som f.eks http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=232 Har du bare kasset spiller foran og navigasjon, eller er tv-tuneren din def? Send meg gjerne mail på audio_art@c2i.net eller ring meg på 90139894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westalpha Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Stemme det, bare kasett spiller bak sjermen. har ikkje tv tuner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei har du fått tak i TV-tuner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westalpha Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Nei har ikkje det vet ikkje om eg må kjøp orginal eller ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 jeg har en org video modul men den er bare 4:3 men du kan oppgradere til 16:9 i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lefty293 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Hei! Hvilken tv-tuner må man ha for å få endret visningen fra 4:3 til 16:9 på en 16:9-skjerm? Har kjøpt mk4 navi og 16:9-skjerm men har bare 4:3-visning... Ifølge denne websiden trenger jeg oppgradering av tv-tuneren. http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=110 TIPS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 de er analoge så funker ikke lenger må ha digital mpg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Hei!Hvilken tv-tuner må man ha for å få endret visningen fra 4:3 til 16:9 på en 16:9-skjerm? Har kjøpt mk4 navi og 16:9-skjerm men har bare 4:3-visning... Ifølge denne websiden trenger jeg oppgradering av tv-tuneren. http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=110 TIPS?? Du kan bare koble ut tv-tuneren. Det gjorde jeg, den funker ikke med de nye digitale signalene likevel. Da viser den 16:9. Videosignalene er koblet gjennom tuneren. Det er snakk om å koble ut en kontakt på tuneren, og ta den andre rett i navicomputeren. Google litt så finner du nok ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lefty293 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Hei! Prøvde å koble ut ledningene på tv-tuneren, begge og en og en hver for seg, men bildet på skjermen forsvant uansett. Jeg har stasjonsvogn og da er det for leng avstand mellom navienheten som ligger i hjulbuen og tv-tuneren som ligger bak setene til å kunne koble ledninger fra tuner inn på navienheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lefty293 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 de er analoge så funker ikke lenger må ha digital mpg 4 Hva er evt. delenr. på de digitale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Hei!Prøvde å koble ut ledningene på tv-tuneren, begge og en og en hver for seg, men bildet på skjermen forsvant uansett. Jeg har stasjonsvogn og da er det for leng avstand mellom navienheten som ligger i hjulbuen og tv-tuneren som ligger bak setene til å kunne koble ledninger fra tuner inn på navienheten. Ah, skjønner. Om du tar ut ledningene vil jo bildet forsvinne, i og med at det går gjennom tuneren. Men kjipt at avstanden er for lang da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå