Nino Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 gått ca 230000km hbo 40.000,- bud taes imot på mail og PM. annet info kan gis ved mail eller pr tlf. da jeg ikke er så ofte innom her om dagen. bilder av bilen finnes i mitt album. Nino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 riktig bakpotte ja pen bil det der..men har du ikke noen bilder som er litt større eller hvor bilen ikke står så langt unna på bildene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 jeg kan prøve å få tatt litt bilder av den iløpet av helga.. om jeg får lånt meg ett ordentlig kamera.. alle bildene på albumet er tatt med en nokia. Nino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 en av de bedre e34 jeg har sett ivertfall Hvordan syns DU den er rent motormessig? Er det sånn "greit"? Lyden er jo der uansett... Går å tenker litt på å kjøpe e34, men helst 525 da.. (men så kommer jo forbruk/forsikring inn i bildet, vet ikke hvordan det er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 jeg synes da den går som den burde. hehe. er nok antydning til litt ventiltikking innimellom. men ikke mer en det "burde" på en 16år gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 kan noen legge ut bildene fra albumet hans? ser ikke bildene jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Denne bilen såg meget fin ut... Var faktisk kult med den potta, sjølv eg eg er fan av to potter på BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg