Dalseth-Racing Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Bestilte me ny seidl front for en uke siden, å i går solgte jeg bmw caben min... så no har jeg en helt ny ubrukt seidl front til salgs! selges for 3000kr! ligger innpakket i plastik i kassen den kom med i posten. følger med alugitter om du ikke bor så langt vekk fra ålesund kan jeg levere fangeren til deg.. send mail til dabbe84@hotmail.com om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 ingen som trenger ny front til e30 sin? fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Byr 1500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 da kan jeg likegodt beholde den selv til jeg senere en gang kjøpe meg e30 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 hvordan er passformen på noe slikt? på en facelift e30. Er det bare plug and play? Eller er det mye slit for å få den til å sitte som det skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 tror d skal ver bra passfor ja, han sa vertfall d der jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 Solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå