mbrothe Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Hei.. Har søkt på listepris flere steder. Har kommet fram til alt fra over 60.000 til under 40.000, så det ble jeg ikke noe særlig klokere av. Bilen det er snakk om er som følger: 1992 E36i 320i ca. 220.000 km, orginal motor. Sort Tyskimport midt på 90-tallet. 4 eiere i Norge. Senket 60/40, ingen styling ellers. Dobbel dtm-potte bak, ellers std. eksos. 15" alu. sommer og 15" alu. vinter. Skinn int. Manuell kasse IKKE klima eller kjørecomputer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Vil ikkje tru at du får noko særlig meir enn 50.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Ikkje godt å sai, spørst litt korleis han ser ut..rust osv.. ikkje noko utstyr? fin i lakken? korleis er det med slitedeler? 60-70000 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Hvis den er i dårlig stand så kan du få rundt 40k, mens hvis den er i god stand kan du jo få opptil 60-65k for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 jeg tenkte muligens å ta en naf-test på bilen, for å se om den er i bra, forskriftsmessig stand osv. Noen som hvet hva de egentlig gjennomgår på en slik test? Hvis jeg tar en slik test, og bilen består med glans, kan jeg da være sikker på at bilen er i bra stand? Noen som vet hva en slik test koster? mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 jeg tenkte muligens å ta en naf-test på bilen, for å se om den er i bra, forskriftsmessig stand osv. *Noen som hvet hva de egentlig gjennomgår på en slik test? *Noen som vet hva en slik test koster? mvh Magnus *kremt* se på www.naf.no kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 HVis bilen går igjennom en NAF test og ikke de finner noe å utsette på den, skal den være i god stand. Men for hvor lenge avhenger i kjøringen og behandlingen din etterpå et evnt. kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg tenkte muligens å ta en naf-test på bilen, for å se om den er i bra, forskriftsmessig stand osv. Noen som hvet hva de egentlig gjennomgår på en slik test? Hvis jeg tar en slik test, og bilen består med glans, kan jeg da være sikker på at bilen er i bra stand? Noen som vet hva en slik test koster? mvh Magnus Har desverre eksempel på at NAF-test ikkje alltid er å stole på...kjenner ein som hadde inne ein bil, her virka alt i orden, men i ettertid viste det seg at bilen var meir eller mindre gjennomrusta...var skadar for 60-70000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå