Diggern Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Hei,kan noen hjelpe meg å få denne som avatar...? Har prøvd og prøvd men blir bare rot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 få mail adressa di så kan eg sende avataren te deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Sånn circa sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 bra ein som la ut! bruke eurofoto, og der får eg ikkje lasta opp så små bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hmm,får fortsatt beskjed om at den må være mindre jeg...mail adr er dagandresen@hotmail.com Er så datakyndig av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 da er den sendt! har testa den på min profil, å den funka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Nydelig Takk skal du ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Bare hyggelig du !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 hmm, så d nå at min var en pixel for høy.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hehe,ordna seg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå