John H Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Lurte på om det finnes enkle lakk kurs som går over en kortere tidsperiode? et par uker eller lignende, eller er dette noe en må gå på skole for? Eventuelt noen som vet om noen som kan kontaktes angående dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Slenger meg på denne eg! Kunne godt ha tenkt meg eit kurs i dette! Er det ikkje nokon her på forumet som jobber som det, og kunne tenkt å gitt oss litt info om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ja det kunne jeg oxo tenkt meg, kjekt å kunne gjøre det skikkelig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ble litt klokere etter å ha lest nettkurset her http://www.grip.no/billakknettkurs/modul_01/1_introduksjon.htm værdt en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Kjekk den sia der mEhE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Kjekk den sia der mEhE.. forsto ikke helt hva du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 At det var ei sie med bra informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 At det var ei sie med bra informasjon tolk er kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...