John H Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Lurte på om det finnes enkle lakk kurs som går over en kortere tidsperiode? et par uker eller lignende, eller er dette noe en må gå på skole for? Eventuelt noen som vet om noen som kan kontaktes angående dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Slenger meg på denne eg! Kunne godt ha tenkt meg eit kurs i dette! Er det ikkje nokon her på forumet som jobber som det, og kunne tenkt å gitt oss litt info om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ja det kunne jeg oxo tenkt meg, kjekt å kunne gjøre det skikkelig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ble litt klokere etter å ha lest nettkurset her http://www.grip.no/billakknettkurs/modul_01/1_introduksjon.htm værdt en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Kjekk den sia der mEhE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Kjekk den sia der mEhE.. forsto ikke helt hva du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 At det var ei sie med bra informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 At det var ei sie med bra informasjon tolk er kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Det er ikkje eit kurs eller noko sånt der ein faktisk får prøve å lakkere då? Eit skikkelig kurs istadenfor eit "virtuelt" eit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Tenker litt på et slags kurs der du får lakke selv ja, men sto jo litt på den sida du fant mehe.. Kanskje noe som gikk over lengre tid i helger eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Har dette nettkurset noko betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Tenker litt på et slags kurs der du får lakke selv ja, men sto jo litt på den sida du fant mehe..Kanskje noe som gikk over lengre tid i helger eller noe slikt? Dette er noe jeg også kunne tenke meg Hvis man kunne ta dette på vgs. Kan det skje over noen uker eller må det følge hele skole året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Istedefor å lage en ny tråd så poster jeg likesågodt her. håper det går bra. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om SVEISE kurs i bærum, sandvika området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Istedefor å lage en ny tråd så poster jeg likesågodt her. håper det går bra. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om SVEISE kurs i bærum, sandvika området? Ring til Aetat, de har mange sveisekurs rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Istedefor å lage en ny tråd så poster jeg likesågodt her. håper det går bra. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om SVEISE kurs i bærum, sandvika området? Ring til Aetat, de har mange sveisekurs rundt om Men ingen lakk kurs Dette er noe jeg også kunne tenke meg Hvis man kunne ta dette på vgs. Kan det skje over noen uker eller må det følge hele skole året? Hva er vgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå