e30racing Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 trenger ei ny mellompotte til min 325 e30.hvor kan man kjøpe dette billigst?ser GS skal ha 2000 for sine,og det syns jeg er dyrt!kanskje noen har en brukt potte til salgs også?Skrik ut om du har,eller vet hvor jeg bør kjøpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Kjøp deg et par rør og sveis på! Men fra spøk til alvor! Er vel noen her inne som har delebil de plukker og selger? Sjekket forumet? Ellers så har vel din lokale Knoks nesten nye potter til de fleste biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Skal du ha det billigst så er det hugger eller biltema tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30racing Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 biltema har ikke eksos til 325i...... bmw er dyrt.... jeg bestiller fra www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Du kan jo høre med Svendsen eksos? De pleier å være greie på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 www.veng.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå