edition Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Sitter med planer om å oppgradere mitt ellers så slitte eksosanlegg før eg skal inn på eu i mars. noen som har formeninger om kor eg skal kjøpe, type osv? vill ikke ha altfor mye bråk, men litt mer gromlyd en orginalt er ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg har Supersprint bakpotte. Gromlyd uten å bråke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 AC - Schnitzer har eg hørt er temmelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 takker for svar! får se ka det blir til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Funne ut ka du ska ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 lenge sio eg har hatt tid te å ver innpå... nei eg har ikkje bestemt meg enda, trur eg utsette det til sommaren. mulig et svendsen anlegg....?? me får sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå