Gå til innhold

Dempere fra biltema


Aracna
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med dempere fra biltema? Jeg kan tenke meg at de ikke er det beste, men jeg trenger bare noe billig noe slik at jeg kan få EU godkjent bilen, for så sette på noe som er bedre etter jeg har spart litt penger.. har noen erfaringer med dette? Det er forran min e36 dette gjelder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt dempere på Biltema på 15 år. Den gang da var de veldig gode i ca. 1 år (gassdempere). Etter det ble det dårlige. Det flotte var at de hadde 2 års garanti, så det var bare å levere inn å få nye. Men så var det arbeidet med å skifte de da - så jeg kutta den trenden og kjøpte dempere som holdt.

Dagens dempere hos Biltema vet jeg lite om, så jeg skulle kanskje ikke skrive noe som helst her. :)

Mitt råd er: -Skal du gjennom EU-kontroll i nær fremtid, så er de mer enn bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller funnet et sted å få tak i den tusenlappen ekstra det koster å få noe skikkelig enn å først kaste bort penger på Biltema-dempere for så å bytte til noen bedre igjen litt senere, hvis det er det som er planen din. Dobbel jobb, og en del ekstra utlegg.

Det er dyrt å være fattig! Ha alltid noen "dempersett" på kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far min bruker biltema dempere på eine passaten vår (1989 mod), og det fungerer heilt kurant til hans bruk. Me har vel kjøyrt rundt 30 000 km på dei demparane som står på den no, og nå er den eine bak byrja å bli dårleg. Så kvaliteten er heilt kurant vist du ikkje stille så store krav til stivheit og liknande...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...