shadow Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Hadde tenkt å skifte klølevæske pga. jeg tror kanskje jeg fikk helt oppi spylevæske i steden for kjælevæske..... Men ossen gjøres det egentlig.?? skrudde opp den store plast skruen under ekspansjonstanken, men da kom det ca. bare 1 liter ut.. (er en e36 318)
propan Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Du må nok ta ut tappe skruen i blokka isteden.
Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 er tapping både på radiatoren og på blokka! tapp der du, da får du ut så si alt!
Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 ehh.. husk å lufte kjøle annlegget skikkelig da! ellers får du problemer mad at varmeapparatet ikke virker og motoren går får varm og slik!
Bimmerlars Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 En lærer på skolen jeg går på helte spylervæske i radiatoren sin da en slange spratt av så all kjøleveska rant ut, midt uti ødemarka Da tok vi fra hverandre kjølesystemet og skylte gjennom radiator, alle slanger og blokka med vann til alle spor etter spylevæske ble borte. Så fylte vi på vann og lufta, og alt ble så fint atte
Boss Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 En lærer på skolen jeg går på helte spylervæske i radiatoren sin da en slange spratt av så all kjøleveska rant ut, midt uti ødemarka Da tok vi fra hverandre kjølesystemet og skylte gjennom radiator, alle slanger og blokka med vann til alle spor etter spylevæske ble borte. Så fylte vi på vann og lufta, og alt ble så fint atte Fylte på vann????
Arimanni Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Fylte på vann???? Det går fint det om sommaren og sånt.. Går om vinteren også, som ein nødløysning. Men da bør du ikkje stoppe motoren, og la vannet blir kaldt
Aracna Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Her har du en "gjøre-det-selv" giude på skifting av kjøleveske på e36. http://www.logun.org/radflush.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå